lördag 1 november 2008

Campus el Sabio 27 oktober - 15 december

Äntligen, efter mycket tekniskt strul kan jag göra denna blogg officiell. Här kommer ni få följa min resa till staden Jerez i södra Spanien. Anledningen till att jag är här är kort och gott att jag ska göra 7 veckors praktik här i form av att plugga en massa spanska och arbeta i ett projekt som så fint är döpt till "This is Jerez", och det går i princip ut på att marknadsföra eller hjälpa företag eller instutioner här i Jerez att synas.
Hur hamnade jag här då?
Jo, hemma i Sverige går jag IT-Mediaprogrammet på John Bauergymnasiet i Västerås och nu har det byggts en john Bauerskola här nere i Spanien vid namn Campus el Sabio, så då får alla 3:or John Bauer runt om i Sverige söka sig till att få göra praktik här nere.
Och jag fick chansen.
Vad är syftet med bloggen?
Bloggen kommer ligga till grund för mitt projektarbete, (det projektarbetet man har i 3:an) och här kommer jag publicera massa foton som ska på något sätt beskriva hur dagarna fortskrider här nere.

Om det är något ni undrar över, Fråga!
Möjligt att jag kommer utöka med info i framtiden.

Inga kommentarer: